Vitalea multivitamin TERBAIK dan rakan-rakannya

Gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut suka hati.

Lepas makan ni boleh lah ambil vitamin 3 warna iaitu si kuning B Complex, si hijau Vitalea dan si putih Vitamin C. Semua vitamin ni termasuk dalam set Optimum Health. So saya sebagai ibu mengandung pun sangat-sangat digalakkan untuk ambil vitamin ni bagi memastikan HB berada di paras terkawal, dan kesihatan ibu dan bayi dalam keadaan yang elok.

Apa yang bagusnya Vitalea si supermultivitamin ni, dia akan menyerap dalam tubuh dalam masa kurang dari 10 minit!! Best kan? Mengikut kajian, vitamin terbaik adalah yang boleh dissolve, larut dalam masa setengah jam. Dengan Vitalea Shaklee, 6 minit pun dah larut!

Kita ni lepas lunch je mesti rasa macam lemau je, mengantuk dan sebagainya. Telan Vitalea Shaklee 2 biji, tak sampai 10 minit dah segar bugar semula. Kesan seawal tu?? Boleh percaya ke ni?



Ya, kesan seawal tu sebab Vitalea dihasilkan dengan menggunakan teknologi Explo-Tab iaitu kekal sementara waktu dalam sistem pencernaan, kemudian dengan cepat "meletus" (explode) untuk membebaskan nutrisinya. Sebab tulah Vitalea Shaklee ni dikatakan multivitamin yang PALING PANTAS terlarut dalam tubuh manusia.

Lepastu, anda disarankan untuk ambil sekali dengan Vitamin C untuk memastikan kadar penyerapan tinggi bila digandingkan bersama dengan Vitalea. Vitamin C pun bertindak sebagai perangsang pembentukan kolagen, membantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan, membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang baik dan macam-macam lagi. Best kan?



B Complex pula membantu menukarkan makanan kepada tenaga, bantu mengurangkan tekanan, kemurungan, insomnia, dan banyak lagi. B complex bantu kita untuk berada dalam keadaan rasional, relax, elakkan stress. Bila kita kurang stress, muka pun tak cepat tua. Lepas tu nampaklah awet muda. Lepas tu penyakit pun takdelah datang menempel-nempel dekat kita. Itu yang dikatakan set Optimum Health. Best kan? Jom dapatkan harini. Saya sudah, anda bila lagi?


No comments:

Post a Comment