Testimoni buat duit dengan mobile spa

 Testimoni buat duit dengan mobile spa

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pernahkah anda terfikir yang anda tidak lagi perlu mengharapkan hujung bulan untuk dapatkan duit? Selalunya bila nak sampai hujung bulan tu, akan terasa sesak dan ternanti-nanti duit gaji masuk akaun. Kenapa tidak anda gunakan teknik dan kemahiran home and mobile spa untuk mendapatkan pendapatan lebih?

Tak mustahil pun. Dah ramai yang dapat pulangan pendapatan sehingga 4 angka sebulan dengan mobile spa ni. Tidak kira secara sepenuh masa atau secara sambilan. Paling tidak pun, dengan pendapatan yang diperolehi dari mobile spa ni boleh juga digunakan untuk membeli apa yang kita idamkan tanpa usik duit gaji.

Bagaimanakah untuk mendapatkan ilmu servis home and mobile spa ini? Jom turut serta menghasilkan pendapatan dengan gelombang projek Beauty On The Go (BOTG) ini. Anda tidak tahu cara mengurut wajah? Anda rasa anda tiada kemahiran? Jangan bimbang. Ianya tidak susah seperti yang anda sangka. Anda boleh lihat sendiri testimoni dan pandangan dari 10 orang wanita-wanita hebat ini yang telah menyertai kursus mobile spa Beauty-On-The-Go ini :




 

1.     Puan Sharifah, Ex Lawyer

Beliau berhenti kerja sebagai peguam demi menjaga ibunya. Terkini, beliau telah mempunyai lebih dari 9 franchise mobile spa di seluruh Malaysia

 


2.     Dr Athirah, PhD holder

Beliau seorang PhD holder dengan background kajian kimia. Dah tentulah sangat teliti dalam pemilihan produk yang digunakan. Tapi dengan projek BOTG, she say YES! kerana produk yang digunakan telah melalui penyelidikan yang sangat rapi.

 


3.     Marziyana Awang, Guru

Siapa kata guru hanya tahu memegang pen dan kertas sahaja? Beliau menyesal tidak menyertai BOTG lebih awal.



4.     Maimunah, Akauntan

DaDalam masa 10 hari sahaja beliau membuka Home Mobile Spa, pendapatannya hampir mencecah 4 angka!




5.     Hazirah, Engineer

Walaupun buat secara separuh masa dan masih bekerja sebagai engineer, permintaan mobile spa beliau masih mendapat sambutan hangat.

 


6.     Nur Azuha, Owner kedai runcit

Beliau nampak peluang yang cerah dengan bisnes mobile spa ini. Yang penting, boleh dilakukan secara separuh masa selepas kedai ditutup.

 


7.     Shahrina, Jururawat

Bagi beliau, pakej kursus ini rendah berbanding kursus spa diluar sana dan boleh terus dapat pelanggan seusai kursus.

 


8.     Zafirah, Surirumah anak 3

Bagi beliau, mobile spa BOTG ini modalnya rendah dan fleksibel. Kemahiran yang diperolehi berbaloi untuk jangka masa panjang.

 


9.     Izzati, Doktor

Walaupun beliau seprang doktor dan sibuk dengan kerjayanya, beliau masih dapat income mencecah 4 angka hanya dengan mobile spa BOTG.



10.   Yusmiza, Guru

Walaupun ketika beliau menyertai bisnes buat duit dengan mobile spa BOTG ini beliau tengah sarat mengandung, tapi bisnes tetap boleh dijalankan sebab bisnes ini fleksibel.

 

 


Melalui testimoni yang telah dikongsikan, dapatlah disimpulkan bahawa bisnes buat duit dengan mobile spa BOTG ini tidaklah susah seperti yang anda fikirkan. Jangan risau. Semuanya telah diberi step-by-step dari zero untuk anda. Kiranya kan, kalau anda baru pertama kali belajar pun, tak jadi masalah. Anda tetap boleh jana pendapatan dengan mudah.

 

Jemput tengok video testimoni ini juga :

 


Jemput baca penulisan sahabat saya di sini

Jom sertai team BOTG kami hari ini. Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya di sini :

 

 Radhiah binti Abu (SID 949172)

012-3473350

 

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline

No comments:

Post a Comment