Tingkatkan kesuburan dengan Vivix Shaklee

Teks : Radhiah Abu
Foto : Radhiah Abu/Google (jika gambar dari Google)

Jika anda adalah orang yang telah berusaha dengan pelbagai cara untuk masalah kesuburan namun masih belum menampakkan sebarang hasil, jangan sedih dan menangis di tepi katil kerana masih ada cara lain. Ingat, Allah takkan hampakan hamba-Nya yang berusaha sedaya upaya. Dia akan beri dalam keadaan lambat atau cepat sahaja. Ini semua kerana Dia sayangkan hamba-Nya dan rindu mendengar rintihan hamba-Nya. Tiada yang mustahil bagi Allah.

Jadi, saya nak bantu anda tingkatkan kesuburan dengan baiki sel dalam badan kita dengan supplement premium Shaklee iaitu Vivix.




🌟 Vivix merupakan suplemen anti-oksidan yg bertindak memperbaharui dan membina sel daripada peringkat DNA badan seseorang

🌟 Vivix mempunyai kandungan resveratrol yg tinggi dan bertindak sebagai anti-oksidan yg kuat. Ini bermaksud tinggi anti-oksidan maka semakin berkuranglah 'oxidative damage'.

🌟  Fungsi resveratrol adalah melindungi ovum yg belum atau hampir atau sudah matang daripada oxidate damage supaya mempunyai peluang yg lebih tinggi untuk survive, membesar dan disenyawakan.


No comments:

Post a Comment