ESP penting untuk kulit

Teks : Radhiah Abu
Foto : Radhiah Abu/Google (jika gambar dari Google)



Kenapa ESP penting untuk kulit? Sebab ESP ialah formula yang dicipta berasaskan soya yang mengandungi protein berkualiti tinggi.

Apa yang bestnya, ESP ini diiktiraf seluruh dunia kerana mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif. ESP ini hanya menggunakan kacang soya yang mengandungi 'non-GMO' yang diproses pada kadar suhu yang rendah.

Anda tahu apa itu 'non-GMO'?
Non-GMO ialah non-Genetically Modified Organism. Kan Shaklee sangat mementingkan kesemulajadian so, setiap vitamin atau produk yang dikeluarkan akan dipastikan tiada perubahan genetik yang akan berlaku semasa proses dilakukan. Best, kan?

Manfaat untuk kulit pula ialah :
✅ Awet muda - Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

Seperti yang kita sedia maklum, protein adalah bahan utama dalam tubuh untuk pembentukan organ dan tisu dalam badan. Maka, setiap organ sangat-sangat memerlukan protein.

Kekurangan protein boleh menyebabkan :
⛔ Kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit
⛔ Masalah lebihan air dalam badan
⛔ Perubahan warna rambut
⛔ Luka lambat pulih

Kulit mengambil masa selama 28 hari untuk diregenerasi. Iaitu sel pembentukan sel kulit baru akan terbentuk selepas 28 hari dan sel kulit lama akan mati. So, untuk dapatkan kulit yang cantik, konsistenkan pengambilan supplement dalaman dan luaran selama 28 hari sehingga 3 bulan iaitu 120 hari, so anda akan dapat lihat hasilnya.

Kita perlu jaga dalaman dan luaran untuk pastikan kulit kita sentiasa sihat.

Untuk maklumat lanjut dan sebarang konsultasi, boleh terus hubungi 012-3473350.


No comments:

Post a Comment