Klinik Pakar Kanak-Kanak HPSF Muar Johor

Teks : Radhiah Abu
Foto : Radhiah Abu/Google (jika gambar dari Google)

Hari ke-11. Menuju ke Klinik Pakar Kanak-Kanak di Hospital Pakar Sultanah Fatimah Muar Johor untuk check jantung baby yang disuspek ada Murmur (istilah medic). Katanya ada bunyi. Ada saluran di jantung baby yang sepatutnya tertutup selepas dilahirkan, tapi Husna punya jantung berbunyi so bermakna saluran tersebut masih terbuka.

Husna anak yang istimewa dan solehah. Kami diuji dengan masalah kuning yang agak lama dan juga ini kes jantung pula. Semoga tiada yang serius sebab tadi lepas X-Ray doktor cakap nampak macam takde masalah. Esok kena berulang semula ke sini untuk check jantung semula dan follow up. Semoga Husna sihat walafiat dan tiada masalah apa-apa. Aamiin. Allah sahaja tempat kami bergantung harap.

Mengikut kata sister yang Kak Dee tanya tempoh hari semasa dalam wad, katanya insyaAllah takde pape. Doktor just nak follow up dan pastikan saluran tersebut tertutup. Tiada yang serius. InsyaAllah. Kak Dee harapkan perkara yang sama juga. Aamiin.

Kak Dee amalkan ESP, Omega Guard, Ostematrix, Vitalea, B Complex dan Vitamin C untuk bekalkan vitamin kepada baby dan untuk pastikan Kak Dee juga dapat nutrisi yang lengkap. Kak Dee kena sihat cepat untuk pastikan baby juga sihat sama. Apa yang Kak Dee makan, baby pun dapat manfaat sama. Betul?

Untuk pertanyaan lanjut berkenaan produk dan konsultasi percuma khas untuk pelanggan Kak Dee, contact 012-3473350

No comments:

Post a Comment